Jobba tillbaka : (

Ja, det är inte kul att jobba tillbaka i efterhand så att säga.... Det är ju skönast att jobba först o sen få sin ledighet. Nu har jag redan fått min ledighet och ska alltså jobba tillbaka idag. Det känns lite småsurt måste jag säga. Men jag är/var mycket tacksam att det gick att fixa så jag kunde vara ledig på studiedagen iallafall.
Jag börjar inte förren klockan 13 så jag hinner fixa lite grejer mellan jag lämnat Simon på dagis till jag börjar jobba.

Jag måste på bolaget, det är helt slut på vin! Ve o fasa!!! Och köpa lite insjökräftor till Sebastian (och oss), som lätt äter ett kilo själv!!! Och faktum är att vi gärna äter det också då vi tycker att havskräftor är sanslöst dyrt och mycket godare ÄR det inte. Vissa här i Göteborg säger "riktiga" kräftor om havskräftor...??? Vaddå riktiga undrar jag då..!? På gotland tex har vi inte tillgång till havskräftor i den utsträckningen som finns här, så de/vi äter bara "låtsaskräftor". DET ÄR KRÄFTOR DET MED!!! Och storlek och färg har ingen betydelse..... Eller...? ; ) Smaken är som baken. Men att klanka ner på något, bara för att man själv inte äter det, det har jag aldrig förstått.

Vi ska allstå ha kräftskiva här med våran länga i morgonkväll! KUL!!! Hoppas vädergudarna är med oss... Allt blir ju såå mycket lättare då...

Märkligt... När jag "googlade" kräftor hittade jag inget annat än "låtsaskräftor"  ; )
Oj, jag är visst lika arg idag... I går var jag riktigt på krigsstigen på eftermiddagen. Orkar inte riktigt gå in på allt som gjorde mig irriterad, men det började med en diskussion med min chef. Och att sedan hoppa över lunchen gjorde inte saken bättre såklart.

Nu ska jag försöka lugna mig och mysa med Simon tills det är dags att bege oss i väg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojojo, vad är det som har hänt egentligen? Du brukar inte vara så här ilsk...

2009-08-28 @ 15:08:01
Postat av: Linda

Vet inte... Pms?

2009-08-28 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0