Himla bloggtorka på denna sidan : )

Jag är riktigt, riktigt urkass på att blogga nu känner jag... Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det ( igen).

Patriks syster med familj är här på campingen nu också i lånad husvagn så nu blir det VERKLIGEN ingen tid över för att sitta vid datorn.
Annars suger vi musten av de sista campingdagarna. Igår var vi på Visingsö hela dagen och idag har vi utforskat landbygden runt Gränna och Tranås. Patrik sökte upp ett mopedmuseum mitt i ingenstans!

Just nu sitter jag och väntar på att Patrik ska komma hem från att ha spelat tennis med sin systers man och deras 2 stora barn ( 15 o 21 år). Jag börjar faktiskt undra vad de håller hus, de skulle spela mellan 15-16 och nu är klockan 17.50??? Hmmm, undrar om någon har brutit något!?? Patrik har inte spelat tennis på X-antal år....

Vi är uppe länge på kvällarna allihopa och sover gott på morgonen till 9 ca... I morse vaknade Simon 8.45 och det kändes som om klockan var 6 på morgonen, så himla trött var jag. HUR i herrans namn ska jag någonsin kunna gå upp 5.45 för att börja vid 6.45 igen? Det känns helt omöjligt!? Men det går ju rätt fort att "rätta till" tiderna igen trots allt.

Nej, nu måste jag verkligen efterlysa min man...?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0