Vårsol!!!!

Kom tillslut ut i den härliga ljuvliga vårsolen och ve o fasa vad den var STARK!!!! Det stack i ögonen som nålar.
Igår när jag läste bipacksedeln som följde med pencellinet stod det något om överkänslighet mot ljus...
Plus att man skulle akta sig för uv-strålar=SOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är det inte lite dråpligt?? Som jag längtat efter vår och SOL????!!!! Och nu kom den o då kan/får jag inte vara ute så mycket som jag vill!!
Jag tror på fullt allvar att någon däruppe ovanför molnen sitter och tittar ner och skrattar åt oss!

Kommentarer
Postat av: Carina H

Gött att bilen gick igenom, det gjorde min med för en månad sen, det känns så bra!

Trist att du inte kan vara ute nu när du äter pencillin, men du borde ju VILA! Så det är nog lika bra de. :-) Krya på dig!

2009-04-01 @ 20:13:33
URL: http://ebbis.babyblogg.se
Postat av: A

Det tror jag med. Och allt som man tror är ont för något gott med sig, det kanske är meningen att du ska hålla dig borta från vårsolen enligt den där uppe. You never know vad planen är ;)

2009-04-02 @ 16:14:12
URL: http://annamyrback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0