Jobbat...

Ja, nu sitter jag här och har jobbat för första gången på ett tag. Det är faktiskt skönt att komma igång igen, även om jag var rätt trött där ett tag på eftermiddagen. Hade en hemsk huvudvärk och det dunkade i hela huvudet när jag böjde mig ner. Och det går liksom inte att undvika att böja sig i mitt yrke. Orkar inte gå in på varför, ni får ha lite fantasi... = )
Men efter en Ipren så kom jag igång igen. 
Det spelar nästan ingen roll om man varit ledig två dagar eller 3 veckor så kommer man in i jobbet snabbt som attan och det känns som om man inte varit därifrån alls. Det är ju på gott och ont det där...

Jag har fått klartecken att min semester som jag tog den 13 april ( annandag påsk) blev beviljad. Då kan vi åka hem från Lidköping på måndagen istället för söndagen! Härligt! Det ska bli sååå himla mysigt att komma iväg med husvagnen igen!



Vår fina, fina husvagn!!! I love it...

Och vädret ska ju bli super också! Vad mer kan man begära...?!!
Förhoppningsvis kommer vi iväg efter jobbet på torsdag.
Patrik har beställt en varmvattenberedare till husvagnen som förmodligen kommer i morgon( ons). Den kostade 900 kr. Mycket pengar men det kunde varit värre...
Om den INTE kommer så är det inte hela världen för vi kan tydligen få vatten ändå, dock inget varmvatten.

Nu ska jag fjäska lite med min man så jag kan få se House. Han sitter och tittar på hockey nämligen och det är en period kvar... Men han gillar också House så jag tror det ska gå bra!!

I morgon börjar jag 7 vilket känns extremt tidigt.
Nu börjar det... House alltså. Vi ska se det.
So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0