Söndag kväll...

Och faktiskt har jag lite blogglust igen!

Igår lördag var det varmt skönt och soligt. Vi var ute hela dagen och fixade iordning våra gamla slitna trädgårdsmöbler. Vi slipade och betsade dom så nu håller de säkert 5 år till!!! De ska få ett par lager bets till så de blir riktigt väderbeständiga. Det hade ju varit lite kul att köpa nytt för vi har haft dessa säkert 10 år men de är fortfarande såpass ok så de får hänga med ett tag till, det finns annat att lägga pengar på.
Typ 4 nya sommardäck till Volvon. INTE billigt!!!
Det måste vara världens tråkigase utgift! Däck! Eller det kanske ligger på delad första plats med varmvattenberedare förresten!!!

På tal om varmvattenberedare så behöver vi nog en ny till husvagnen... Patrik glömde tömma den i höstas när vi ställde in vagnen för förvaring så det läckte rätt mycket vatten om den idag när vi hämtade husvagnen. Förmodligen har den frusit sönder. Undrar vad en sån kostar!??? Inte 10 000 hoppas jag som den till huset...
Vi funderar på att åka ut med husvagen till påsk. Och de säger ju att vädret ska vara ok så det kan ju bli mysigt. Det är inte jättemånga campingar som öppnat än, men den i Lidköping är öppet året om och den är rätt mysig så vi kanske åker dit. Tyvärr ska jag jobba annandag påsk så vi får åka hem på söndagen isåfall.

Jag måste ju bara skriva att vi haft sovmorgon både lördag och söndag, ända tll klockan 8!!! Helt underbart  : ) Annars brukar lördag och söndag vara dom dagarna som våra barn ( Sebastian) vaknar extra tidigt..  : (

I morgon är jag och barnen lediga. Det är påsklov nu men Sebastian ska vara på fritids tis, ons och tors. Har sportlovet i färskt minne då jag trodde jag var snäll som lät honom vara ledig, och han ville inget hellre än att vara med sina kompisar på fritids.
Det känns för övrigt lite konstigt att jag ska jobba på tisdag. Det var länge sen nu! Simon har inte varit på dagis på nästan två veckor!!! Först ledig o sen sjuk! Han kommer nog vara helt slut på tisdag kväll. Jag med förresten, dessutom jobbar jag kvällen. HU.

Lägger upp lite bilder från idag när vi hämtade husvagnen...



Lite fika enligt tradition...







Hurra ,jag har till och med lagt upp bilder!!!
YES........

Kommentarer
Postat av: j

sötaste barnen i världen!

2009-04-14 @ 20:06:01
URL: http://juliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0