Sådärja...

Skönt att denna dagen är till ända... Nej inte dagen kanske, men iallafall Dokumentations utbildningen som jag var på idag. Det var väl inte sååå tråkigt som jag trodde men inte heller jättekul. Social dokumentation...Låter ju jättekul! Not.

Jag hämtade Simon runt 16.20 och efter vi kom hem så var vi ute i det fina vädret. Polishelikoptern snurrade runt, runt på låg höjd över vårat område och ute på E 6 :an. Tydligen hade det varit någon olycka ute på motorvägen för det var verkligen tjockt med bilar överallt när vi körde hem.
Patrik och Sebastian kom hem vid straxt efter 17. Då tände vi grillen och mumsade sen rösti, sallad o kött!

Nu ska det tydligen bli sådär fint väder i helgen igen som det var i påsk... Och jag som jobbar hela helgen. Snyft...
Men jag ska inte klaga eftersom jag var ledig i påskhelgen. Men det bär ju emot liksom. När alla andra tycker att det är såå skönt med fredag och laddar inför helgen., så har man alltid lite ångest när man ska gå på helgpasset så att säga.
Det som är riktigt skönt är att jag slutar 14 på söndag!

Sebastian har haft jätteont i örat i kväll igen! Ohh ,f-n vad tröttsamt. Ska man behöva gå till läkaren igen!?? Hon (läk) sa att vi skulle söka igen om han inte var bra på fredag. Men är han bra eller inte? Alltså jag fattar inte. Han hade ingen feber igår, sa inte ett ord om ont någonstans. Han har varit i skolan idag och nu på kvällen så hade han jätteont igen!? Och dessutom förmodligen feber igen eftersom han började frysa väldigt mycket helt plötsligt.
Nåväl. Vi får se status i morgonbitti.

Nu ska jag slappa lite...

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0