Oj oj oj...

Det blev en massa vin och riktigt trevligt sällskap efter våran grillmiddag.... 
Det var många i våran "länga"=grannar som skulle vara lediga i morgon så vi (jag) drack endel vin måste jag ju erkänna ; )
Men det är sååååå underbart att kunna umgås med sina grannar på det sättet. Inget tvång och inga planerade möten, utan det bara blir så. 2 stycken vinkade jag in från köksfönstret när de gick förbi och de ville gärna ha varsitt glas vin så här mitt i veckan! Underbart....

Annars har det inte hänt så mycket förutom att jag blir ledig i morgon!!!! Alltså jag slipper jobba kvällen på valborg!!
Jag ska gå in på utbildning en ledig dag den 12 maj så jag tog chansen att få en annan ledig dag o då passade ju i morgon väldigt bra!!! Så nu är jag ledig i 4 dagar!!!! Hurra!!!!

Nej, jag ska nog inte skriva mera nu i mitt vinrusiga tillstånd. He he he....

I morgon väntar en dag med städning o lite inför helghandling!

Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Irene

Härligt! Ni kommer aldrig med i programmet "Grannfejden" ni inte. Det brukar bli de roligaste festerna när man inte planerar allting så noga. Kul att bara kunna vinka in gästerna efter hand :)

2009-05-02 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0