Lördag kväll...

Barnen har precis somnat och jag sitter och slötittar på Robinsson. Tycker att det är riktigt bra faktiskt!

Idag har det varit strålande väder!!! Minst sagt. Jag klädde mig i collagetröja o jeans när jag cyklade till affären klockan 9 i morse och upptäckte att jag hade för mycket kläder på mig!!! Nice...
Så när vi skulle ut och städa här i området fick jag byta till t-shirt. Upptäckte att jag inte hade så många att ta på mig! Har dock beställt två från HM som kommer om någon vecka.
Ja, vi har alltså haft vårstädning här i området. Det är väldigt trevligt för man umgås med alla grannar och fixar så det blir fint här i området.
Vi bjöd på fika efteråt eftersom det är våran tur att vara "längansvariga". Det är man ett år o sen går det över till nästa hus.

På eftermiddagen åkte Patrik i väg till Lindome. Han skulle på fest hos en arbetskamrat. Jag tror det var ett helt gäng från it- avdelningen som skulle dit. Patrik drog med husvagnen så han slapp o fixa skjuts hem! Smart tycker jag. Hoppas de får en trevlig kväll!

I slutet av maj ska jag iväg med mina arbetskamrater på något liknanade. Vi har hyrt stugor i Apelviken ( Varberg) och ska äta och dricka gott och umgås! Härligt... Hoppas vi får lika fint väder om Patrik o "hans gäng "har nu!

Nu ska jag kolla lite på tv sen lägga mig tidigt tror jag. Om inte annat slumra lite på soffan : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0