Länge sedan

jag skrev här!

Och nu var denna jobbhelgen till ända. Den har gått riktigt fort, som vanligt. Det är ju som sagt mest fredag förmiddag som är jobbig. Innan man kommit igång så att säga.

Ja, och eftersom jag varit på jobbet så har det ju inte hänt sådär jättemycket.
I går (lördag) kom Patrik och barnen till mig på jobbet så vi kunde gå ut i skogen bland alla vitsippor när jag hade rast. Eftersom jag jobbade ett 13 timmarspass så hade jag lång rast så vi hann men en lunchpicknick! Supermysigt... : )

Idag jobbade jag bara till 14. Sebastian kom till mig på jobbet vid 12 för Simon var bjuden på kalas till två tvillingtjejer på dagis. Och vi tycker att Simon är lite för liten att bara "lämnas kvar" på ett kalas, så Patrik fick vara kvar där också.

Sedan åkte Seb och jag hem. När Patrik o Simon var klara på sitt kalas så åkte vi till Billdal och kusin Elton som fyllt 3 år!
Simon somnade på vägen dit och hör o häpna... sov hela kalaset OCH hela vägen hem igen!!! Alltså typ 3 timmar!!!
Vi försökte väcka honom när vi skulle fika, men han snedtände rejält så vi fick låta honom sova vidare.
Han har redan vaknat till en gång  efter vi lagt honom nu ikväll ,vilket är extremt ovanligt ( inte att han vaknar till, utan så här tidigt på kvällen!) Så vi får väl se hur natten blir. Han har ju såklart sovit alldeles för länge idag...  Men vi är lediga i morgon så det får bli som det blir.

Förövrigt så är Sebastians öron en historia i sig... Nu har han blivit mer eller mindre döv!!! Han hör så otroligt dåligt. Jag ska ringa öronkliniken på Lundby sjukhus i morgon. Vi vill att de ska kolla i hans öron.Han har ju gått där hos samma läkare sedan hans första öroninflammation så han känner till Sebastian och hans öronproblem.
Sebastian har förmodligen fullt av vätska bakom trumhinnan och vi vet inte hur vi ska få bort den...? Han har inte så ont längre men säger att det spänner då och då. Undrar hur snabbt man kan få tid där!??

Nu ska jag slappa lite framför tv:n.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0