Kallt som attan...

så vi satte faktiskt på värmen igen nu i kväll. Det var verkligen svinkallt här inne nu på eftermiddagen. Vi får väl göra ett nytt försök i morgon igen med att stänga av den. Och det ska bli varmare nu igen tror jag minsann. Uppemot 20 grader i helgen om inte annat  : )))

Sebastian fick vara hemma idag också. Han lät inte så fräsch (hur stavas det??)  i morse. Men sedan när han kommit igång så var han som vanligt, bara lite snuvig...Nu måste vi bara instruera hans lärare att han MÅSTE ta nässpray och snyta sig med jämna mellanrum! Och dessutom att han hör extremt dåligt...

Idag har jag städat av lite och sedan åkte Sebastian och jag och handlade lite mat.
Efter vi hämtat Simon så ville barnen vara ute lite. Men jag var tvungen att packa upp maten vi handlat och under tiden fixade Simon så vi fick komma in och fika hos en granne. En liten förmedlare alltså. Och fika med trevligt sällskap är ju alltid trevligt. Simon följde med grannen in så länge medan jag fortsatte packa in maten härhemma.
Sedan följde det som alltid följer här på vardagskvällarna... Dvs matlagning, matätnig (kan man säga så??), lite plock o disk för vissa (inte för mig, diska alltså) och lek för vissa ( inte för mig det heller). Och sedan läggning, ja o nu sitter jag här och har gjort ett tag.
Simon somnade för en gångs skull i sin säng :) Får se hur länge han ligger där!?

Nu ska jag lägga in lite bilder från i lördags och våran lunchpicknick...









Det är sååå himla härligt med våååår!!! Hurra hurra hurra!

Kommentarer
Postat av: Anna

O jäklars vilka fina biler. Den på simon bland blommor är helt fantastisk, ska sparas! Sebastian ser så stor ut, vill verkligen inte att han växer ifrån sitt gosiga sätt, sitt i knät och kramas. Kommer kräva det tills han är så stor så att jag inte kan brotta ner honom vid protest... Ha ha!

2009-04-22 @ 09:15:47
URL: http://annamyrback.blogg.se/
Postat av: Linda

Sebastian kommer nog inte att växa ifrån sitt kramiga sätt i första taget. Han ÄLSKAR att sitta i knäet och gosa helst hela tiden... : )

Postat av: ida M

Håller med Anna. Himla mysiga bilder!! <3

2009-04-22 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0