Internet i husvagnen...

Jaha ja... Det visade sig att vi har internet här i husvagnen!
Så jag behöver inte ha något blogguppehåll!!! Hurra!

Vi är i Varberg o Apelviken. Tyvärr var det inte varmt o soligt här när vi kom hit utan 9 grader o ganska disigt. När vi åkte från Göteborg var det ca 14 grader och sol...
Vi kom hit vid 18.30 tiden ikväll. Vi står på en bra plats nära lekplatsen och servicehuset. Vatten o avlopp på tomten.
I morgon efter frukost ska vi sätta upp förtältet. Det hanns inte med nu ikväll.
Vi har dock en liten undran... Varför luktar det kattpink i vår husvagn??? INTE trevligt! Mycket märkligt.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Barnen kom isäng ganska sent så jag hoppas att de sover relativt länge i morgonbitti...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carina H

Vill oxå ha en husvagn!

Hoppas ni får det nice, GLAD PÅSK!

Kram Carina

2009-04-10 @ 20:24:05
URL: http://ebbis.babyblogg.se
Postat av: Jenny

Ha en riktigt glad påsk!!! Hoppas det blir mysigt och att solen lyckas leta sig fram även till Varberg. Vi tog en tur till Freeport och Kungsmässan tidigare idag. Det var nästan så att vi tänkte köra vidare på E6 ner till Varberg och hälsa på er. Så himla många extra mil hade det ju inte blivit... Kram på er!

2009-04-10 @ 22:38:13
Postat av: Linda

Meeen Jennyyyy!!!!! VARFÖR KOM NI INTE???? Hade ju varit skitkul!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0