Ingen lust...

Jag har ingen lust eller ork att blogga hör o häpna...
Jag brukar nästan längta efter att få sätta mig o skriva men jag gör inte det just nu. Jag känner att jag borde lägga upp bilder också för det var verkligen länge sen... Men det känns övermäktigt.
Jag mår mycket bättre så det är inte så att jag inte orkar för att jag är sjuk. ( " Bara" huvudvärk o lite småont o kroppen)

Ska ändå skriva lite om dagen tänkte jag.

Simon tyckte det var dags att gå ut när klockan var ca 10 för det var ju så jäkla fint väder. Han sa så!
Men han ville bada innan så klockan hann bli 11 innan vi kom ut. Då kände jag att jag bara MÅSTE göra vårfint ute.
Så vi åkte o köpte lite fina vårblommor till framsidan. Lägger inte ner alltför mycket pengar nu på de första blommorna eftersom jag vet att jag tröttnar rätt snabbt när de förväxt sig o jag vill köpa sommarblommor. Men lite penseér och påskliljor blev det ändå. Efter blominköpen åkte vi till Maxi o handlade lite. Sedan blev det lunch på Mc D. När vi åkte därifrån kom jag på att Sebastian behöver jeans. -AKUT. Han har väldigt många jeans men ALLA ( utom 2) har trasiga knän. Inte så kul. Så det blev en sväng på backaplan också. Hittade ett par fina på H & M, som vanligt... Vid det laget hade Simon somnat så jag handlade i lugn o ro.
När vi kom hem så fick Simon sova vidare i vagnen så vi kunde gå och hämta Sebastian i skolan.
Innan vi gick hem så köpte vi glass i det underbara vårvädret!
Sedan var det dags för blomsterplantering! Jag skulle vilja satt in kort som sagt men nej det får vara.
Barnen var ute o lekte med grannbarnen när jag vårpyntade framsidan. Fast Simon kunde inte bestämma sig om han ville vara ute eller inne så han sprang lite fram o tillbaka. Vi var ute ända till efter 18 så det blev lite sen middag. Patrik jobbade över o kom hem runt 20.

Oj, det var verkligen en uppradning av dagen. Jaja, nu vet ni vad vi gjort iallafall.

Det blev lite skrivet ändå trots allt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Känner igen det där. Blogglusten kommer och går. Saken är ju den att det är bara man själv som bestämmer hur ofta och när man ska blogga, och om vad! Så ta det lugnt du, vi besökare är glada att se bilder när det kommer några, men känn för guds skull ingen press! Blogg ska vara kul, inte ett måste!

2009-04-02 @ 22:02:02
URL: http://ninnana.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej det är väl så att det bara är jag som bestämmer det där... Men samtidigt som jag inte har lust vill man ju ändå visa/skriva om allt som händer. Lite dubbelt det där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0