Host host host....

Ja, så låter det rätt mycket här i vårat hus nu, och ändå är det bara jag och Simon hemma nu.

Jag mår nästan sämre idag än igår men har inte tagit någon Ipren ännu. Tänkte kolla hur det kändes utan o nu vet jag det = katastrof. I går tänkte jag nästan att jag kunde gått på den utbildningen jag skulle vart på idag. Men det var väl en himla tur att jag inte ringde o sa det!!! Det som är det största problemet just nu är att jag har sån yrsel!??
Värst är det när jag ligger i sängen och vrider på huvudet, då blir jag så yr att jag mår illa... Men även nu när jag är uppe på benen känner jag av det. Har haft det så ett par veckor men nu är det värre än någonsin. Glömde tyvärr att fråga läkaren om det igår...

Solen skiner och det ser helt ljuvligt ut... Skulle vara härligt att komma ut. Kanske liten stund sen med lite Ipren till hjälp.

Simon är hemma med mig idag. Han är förkyld o har lite feber, ganska pigg ändå.

Oj vad det blir mycket sjukdomssnack. Men det händer inte så mycket annat här nu.

Men Sebastian har iallafall gått till skolan idag för första gången på över en vecka! Skönt för honom att leka av sig med sina kompisar! I eftermiddag är det simskola igen, vilket han var måttligt förtjust i. Han tycker han kan det där nu...

Patrik har besikigat( hur stavas det?)  Polon idag! BLANKT papper... Mycket mycket skönt!!!

Nu vill Simon ha lite mat så jag ska laga tidig lunch.

Kommentarer
Postat av: A

oj oj. Yrsel=inte bra. Ring sjukvårdsupplysningen BUMS.



Besiktiga stavas det tror jag.



Ring när ni kommer in. Puss

2009-04-01 @ 12:25:50
URL: http://annamyrback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0