Hemma igen...

Nej,fy jag är för trött för att blogga. Jag ville bara kika in o säga det.

Och sedan vill jag även säga att det är kaos i vårat hus efter hemkomsten. Tvättstugan svämmar över....

Och sist men inte minst så är Sebastian SJUK!!!!!!!!!!! Förmodligen öroninflammation. Han började beklaga sig över örat i går eftermiddag och har börjat få feber nu. Så i morgon bär det av till doktorn igen. Vi kan snart skaffa klippkort där...Men vi kan nog trixa till det så vi slipper vabba. Jag jobbar kvällen så jag lämnar honom på Patriks jobb när jag åker till mitt jobb. Sedan är jag ledig på onsdag. Förhoppningsvis kan han gå på torsdag...

Nu ska jag slötitta lite på tv:n  Jag lovar att det blir ett roligare inlägg o kanske till och med lite bilder till nästa gång!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag räknade inte med att du skulle blogga, men nu har jag kollat er helg och det lät aldeles uuunderbart!!! Stackars men Sebis, hemska öroninflamationer. PUSS på er!

2009-04-13 @ 23:55:15
Postat av: Linda

Who?

Gissar på.. Anna den anonyme : ))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0