Hej hej!

Nu är snart denna arbetsveckan avklarad... Den har gått snabbt. Jag var ju ledig måndag & tisdag så det gör ju sitt såklart!
I mogon jobbar jag 6.45-13.45. Jag brukar faktiskt inte jobba dagen på fredagar utan brukar få till det att vara ledig om jag inte jobbar helg och går på fredag em.

I dag kom värmen hit igen! Ohh, vad underbart det är när man bara kan gå med tunna kläder. Allt blir mycket enklare känns det som. Patrik har jobbat sent ( är på väg hem nu) så jag och småkillarna har roat oss själva. Vi var ute en stund när vi kom hem och sedan gick vi hem till oss och försökte greja iordning på baksidan. Vi behöver skura altangolvet ja, egentligen båda på fram o baksidan. Men vi har inte riktigt kommit så långt än. Men nu när det blir varmt så vill man att det ska vara färdigt o fint...

Jag orkar inte skriva så mycket i kväll så jag lägger in lite bilder:


Kolla in killarna!!! Ha ha ha. SÅÅÅ små!





En lite äldre bild från en sommarsemester på Gotland...


Ja, det fick bli en "gammal" bröllopsbild också : )
20/7-2002

Hejdå för denna gången!

Kommentarer
Postat av: SASA

Väldigt mysigt att läsa din blogg hoppas allt är bra och att ni sköter om er och att pojkarna är friska mmvet hur det är med sjuka barn ... Fina bilder på dig och din fam !

Kram sasa

2009-04-25 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0