Godmorgon...

Ja, så var det morgon igen... Jag kom INTE i säng tidigt som jag skrev att jag skulle igår. Hör o häpna: Jag var uppe till 23.30, alltså vaken till så sent! O vad gjorde jag då kan man ju undra... Jag såg på Rocky filmen på 4:an (tror jag det var). Och surfade runt samtidigt så tiden flög iväg o vips var klockan så mycket : )

Simon vaknade klockan 06.30 o faktum är att JAG vaknade lite innan honom. Sebastian kom in till oss klockan 7 o då ville Simon gå upp, så det var bara att pallra sig upp. Tänkte att jag skulle sätta på tv:n till dom o ge Simon välling för att sedan gå upp och lägga mig igen men det blev inte av att jag gjorde det. Utan jag satte mig och läsa tidningen över en kopp kaffe istället. Mysigt det med...

Idag verkar det bli en mulen dag : (  Hade varit härligt med ännu en superdag som det var igår! Men då kanske man kan greja lite härinne istället. För det gör man ju inte direkt när det är strålande sol o varmt ute! Borde dammsuga o skura golv idag eftersom vi sprang in o ut med skor på igår. Men vi får se, som det känns nu så orkar jag inte ta tag i det...

Undrar när Patrik kommer hem...? Han är nog inte "körbar" förren till eftermiddagen om jag känner honom rätt...
Jag hade tänkt att vi skulle plocka fram trädgårdmöblerna till framsidan. De står i ett extragarage vi hyr. De är isärmoterade så det får Patrik greja med sen när han kommer hem. Det är han säkert jättesugen på ; )) He he he...

Nu ska jag nog gå o duscha så jag är redo för dagens äventyr!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haj haj. o läsa tidning och kaffe är det bästa! Ja, skönt med fint väder, vi har regn idag också, verkar vara globalt. Men så dum som jag var igår kan jag inte förklara. Det blåste mycket, så det kändes inte så hett... Det har lagt sig men inte på brösten- snygg skarp linje rakt över: viiit-illröd.

2009-04-26 @ 11:03:28
URL: http://annamyrback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0