Det var den lediga dagen...

Ja, lediga dagar går såå oootroligt fort!
Men jag har varit väldigt effektiv. Lagt in alla rena vikta kläder, bytt i sängarna och tvättat ett par maskiner. Ja o däremellan har jag och barnen varit ute nästan hela dagen. Sedan lagade jag lunch som barnen fullkomligen slukade! Jag tror Sebastian åt 15 köttbullar och Simon åt 2 portioner mos o fiskpinnar (bara paneringen) och en massa broccoli....
Sebastian är frisk som en nötkärna helt plötsligt!!?? Ingen feber så långt ögat når. Inget ont vaken i hals eller öra.
Så nu packar vi in Ipren o nässpray för denna gången. Får se hur länge det får stå undangömt...

På eftermiddagen packade vi en korg med kaffe o bullar och fikade med några grannar och deras barn. Det är dock lite svårt att sitta ner o ta en fika i lugn o ro med en massa barn som springer åt olika håll och som avbryter stup i kvarten... Men det är ju så det är och trevligt var det ju såklart ändå!!!

I morgon ska jag på dokumentationsutbildning. En HEL dag... Suck. Låter ju inte speciellt kul, eller hur? Dessutom håller den på ända till 16 vilket betyder att vi inte är hemma förren klockan 17 innan jag hämtat barnen o allt det där. Patrik kanske kan hämta Sebastian förresten...?!
Jag gillar inte att komma hem så sent o sedan vara tvungen att gå in o laga mat på direkten liksom.

Tillsist vill jag visa er lite bilder från vår underbara påskhelg...

















Gokväll...

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka underbara bilder. Avis! Kramen

2009-04-18 @ 18:29:15
URL: http://annamyrback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0