Borde gå och lägga mig...

eftersom jag börjar kl 6.45, men jag vill bara skriva lite eftersom jag inte kommer att kunna skriva nu i påsk.

Vi planerar att åka ut med husvagnen som sagt men det blir inte Lidköping för det var FULLBOKAT!!! Så här års... Helt otroligt. Så nu lutar det åt Varberg och Apelviken. Det är ju inte så långt att åka heller. Vi åker efter jobbet och innan man är på plats så är jag rädd att klockan blir rätt sent. Har planerat att vi ska äta korv o bröd till middag, snabbt o lätt.

Nu i kväll har vi packat ut sängkläder o kläder i husvagnen. Jag ska handla mat i morgon efter jobbet tänkte jag.
Kom just på att vi inte får glömma att ta med lite leksaker...

Nu återstår bara att se om vi får parkeringsböter när vi står ute på parkeringen med husvagnen... Vi fick det förra året när vi stod där. Men var f-n ska man stå? Vi står alltså inte i vägen på något sätt. Och det är smidigt att stå där när man packar den...

Nu säger jag GLAD PÅSK till Er alla!

Hoppas ni får en bra påsk med mycket god mat o dryck och BRA väder!

Vi hörs om ett antal dagar...

Kommentarer
Postat av: ida

Glad påsk....

2009-04-09 @ 14:16:21
Postat av: Frida

Glad påsk till er alla!!

2009-04-10 @ 16:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0