Söndag kväll....

.... och jag är sanslöst trött. Orkar egentligen inte skriva alls, men ska försöka knåpa ihop några rader.

Helgen har gått superfort =( Fattar inte hur två dagar kan gå så fort!?!
Igår var vi i Varberg och kollade på när Sebastian spelade match. Tyvärr förlorade dom men killarna var jätteduktiga, som vanligt =)
Efter matchen stannade vi kvar och åt lunch och körde till Apelviken för att kolla in havet. Vi gillar Varberg skarpt! Det är underbart att gå längs med stranden där... I går blåste det dock väldans mycket så vi var kanske ute på stranden i 10 min, sen höll vi på att flyga bort som små isbitar.

Idag är det den 26 februari och Saga blir 4 månader!!! Det går undan...

Annars idag har vi inte gjort så där supermycket. Jag åkte och handlade mat på morgonen/förmiddagen. Nödvändigt ont. Skittråkigt tycker jag det är.
Simon vaknade med huvudvärk och har haft det från och till hela dagen. Får se om det blir mera av det. Hoppas det stannar vid det och att det är snabbt övergående.
Patrik har putsat våra fönster i vardagsrummet och kök. Nu kan vi se ut igen!!!

Sedan fick jag dåligt samvete pga det hemska kortet på Simon när han var 4 månader... Måste visa ett par fina kort på honom också!







Sötnosen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0