Sjukdomsdagar...

Fy bubblan alltså. Vilka supertråk dagar det varit! Det har verkligen känts som om jag haft husarrest. Inte för att jag vet hur det känns men jag kan tänka mig...
Men nu ser jag slutet på denna sjuksdom (Simons) och jag hoppas vid högre makter att vi andra klarar oss.
Jag tror att det är influensan han haft. Vi andra kanske är immuna mot årets variant?

Idag ska vi försöka komma ut lite iaf... Mår inte alls bra av att bara vara inne. Vi var iof ute en stund igår kväll men då gick Simon på Panodil så jag ville inte att han skulle springa och leka alltför mycket.
Hans hemska huvudvärk verkar vara borta nu iaf. Ett tag hade han så ont så han grät när han rörde sig =(
Hostan sitter i och kan säkert göra det ett bra tag. Får se om han kan gå till dagis i morgon.

Funderar lite på att gå till öppna förskolan på sk. babyöppet som är på torsdagar. Vill gärna göra fot och handavtryck på Saga. De görs i gips och båda grabbarna har det så det kunde ju vara kul om hon också får en = )
Men sen är det ju sjukdomstider... Vågar man dra dit sin bebis bland alla andra små??? Sebastian blev alltid sjuk när vi varit där. Men Simon var jag bara där ett fåtal gånger. Vi får se hur jag gör. Det hänger ju också på om Simon kan gå till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0