Hektiska dagar...

Men nu blir det förhppningsvis något lugnare...

Dopet blev lyckat och maten och tårtorna räckte! Det var svårt att beräkna hur mycket kyckling/pastasallad det skulle gå åt på 30 peroner. Men det räckte även till middag dagen efter = )

Gotlandsbesöket (pappa med fru Irene och min syster Ida med pojkvän Pontus) har åkt tillbaka till ön idag. Mysigt att träffa dom.. Det blir ju max 2 gånger om året = (

Patrik var ledig torsdag och fredag och lyckades pricka in ett ryggskott där på sina lediga dagar. Eller han hade vansinnigt ont i nacken och ner mellan skulderbladen. Han kunde inte ta hand om Saga så mycket då han inte kunde bära = ( Men eftersom vi hade besök här som kunde rycka in lite då och då så kunde jag ändå greja ganska bra. Nu är dopet iaf gjort och nu ska vi inte döpa flera barn i vår familj här...

Snart är det mars och då är varenda helg upbokad. Hu och blä. Patrik ska till fjällen en helg och helgen efter det åker han till Stockholm för att jobba. Fy, ser inte fram emot att vara ensam med barnen så mycket =(

Är väldigt trött så nu ska jag nog slappa lite i soffan innan jag går upp i sängen och hoppas på en lugn och sömnrik natt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0