Alla hjärtans dag...

Vet inte om jag gillar såna här dagar egentligen....? Kanske är mysigt att "gulla till det" lite extra, men det finns ju många som inte har någon att gulla med som gärna hade haft det? Då kanske det inte är så kul att bli "påminnd" heeeela tiden via reklam i både tv och radio?

Samma med mors och fars dag. Inget vi firar direkt. 
Namnsdagar har vi noll koll på.

Alla gör som dom vill. Men vi lägger inget "krut" på såna här kommersiella jippon.

( Hur stavas kommersiella?)


Kommentarer
Postat av: Charlotte Magnusson

Helt sjukt vad handlarna spär på nu med denna dag!!! Såg på ICA Maxi att man kunde köpa vanliga röda äpplen med texten "I love you" på...Hur dom nu i hela friden lyckats med det?!!

2012-02-15 @ 13:16:41
Postat av: Linda

Ja, jag såg det oxå...? Mysko.

2012-02-15 @ 21:51:30
Postat av: Jenny S

Jag vet!! Jag vet!!! Dom sätter klistermärken på äpplena medan dom mognar så blir dom inte färgade där bokstavsklistermärkena sitter :-)



Supergulligt ju!



Och vad kul att du börjat blogga igen Linda!

2012-02-16 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0