Påsk = )

Halloj = )

Det går liite för länge mellan varven enligt mig...

Men nu har jag tid och lust att skriva ett par rader! Nu är det påsk och långhelg. Det njuter vi extra mycket av detta året eftersom Patrik varit bortrest de tre senaste helgerna och jag varit själv med barnen.
Att vara själv med dom går ganska bra, det är bara det att det är sååå innerligt tråkigt. Tiden går väldigt långsamt liksom.  Men att få ihop mat och allt annat funkar ok. Det måste ju lksom gå...


Annars rullar det mesta på som vanligt. Saga är rejält snuvig. Något jag sätter i samband med att det är en liten tand på G = ) Att vara snuvig när man vill ha nappen och äta är riktigt jobbigt. Stackars lillskruttan kämpar med att få luft när hon ska äta. Vi kämpar med Näsfridan och nässpray. Hon avskyr näsfridan. Precis som alla barn. Men oj va bra den är!

Småkillarna älskar att det är lååångledigt och påsk då man får äta godis i flera dagar än bara lördagen = )
Annars håller de mest till på sina rum och spelar Minecraft med varandra. Patrik har satt upp en server så de spelar tillsammans ( ja, det är så mycket jag vet om det... ). De älskar det spelet iallafall, och säga vad man vill om datorspel men det spelet är iallafall kreativt!

Så påsk eller inte vi är bara hemma och njuter av ledigheten. Vi firar inte påsk på något sätt. Förutom att barnen får påskägg då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0